21/3 - 10

Idag har jag varit riktigt seg.
Igår somnade jag inte förrän 6 på morgonen. Vet inte vad det var för fel men kunde inte sova.
Vaknade vid 12 och vid 13.00 var jag på gymmet för att få bort fettet som lagt sig över helgen!
Älskar springa, det är den bästa för att lugna ner en människa och få en att tänka klart! Det kan jag verkligen rekomendera!Underbart skönt är det.
Efter det så var jag hos föräldrarna hela dagen med syrran! Vad ska man göra en söndag egentligen?
Nu väntar jag på Mikke och vår kaffe-prat-klag-stund! Alltid lika kul fan!
Imorgon ska jag tvätta kläder, har sorterat allt så det är bara till att vakna på morgonen och in med första tvätten sen dricka morgonkaffet! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0