Ikväll däckar jag!

Go kväll!
Fan har haft sömnsvårigheter nu i en vecka! När en sak eller bättre sagt ett problem dyker upp hos mig så kan jag inte sova!
De ingen big deal detta som har dykt upp men det har påverkat mig mer än vad jag själv trodde! Helt ofattbart! Jag trodde att jag var starkare som individ, men nej där hade jag fel. Jaja man lär sig alltid något nytt. Fast jag visste ju redan innan att när det sker en förändring i min omgivning så tar det otroligt lång tid innan jag kan smälta det.
Vet även att jag bara ska låta processen ha sin gång och låta det ta den tid som det behövs till jag inte blir van vid den nya tanken!  Nog om detta!
Idag började skolan igen, en ny termin och kurs! Känns lite sådär. Min inspiration är borta, heelt bortblåst! Hela vägen fram tills nu har jag haft sådan kraft, energi och inspiration till allt. Nu har det tyvärr släppt och jag känner att detta mörker verkligen börjar sätta sina spår på mig!
Har endå lyckats hålla mitt humör uppe otroligt bra denna vintern! Nu går det inte mer jag har gett upp! Låter skiten komma och ta över orkar inte slåss emot längre! Eller ska jag kämpa emot? Klart jag ska! Så enkelt ger jag mig inte jag är en kämpe jag klarar mycket!
Förresten så har jag framkallat semesterbilderna från sommaren! Otroligt fina är dom! Blev jätte glad när jag såg att dom hade kommit! Fick ett litet leende på mina läppar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0