Sovenzi

Tja!
Har haft full rulle hela dagen idag! Varit i skolan, heldag blev det! Efter det hem och körde en kompis till Nybro för att hon skulle lämna lite saker!
Sitter här nu kollar på Scrubs! När det kommer till maten har jag haft en riktig skräpdag! Blev en kaka, pizza och glass fan! Inte okej!
Så imorgon är jag ledig! ska till simhallen och simma arsslet av mig!
Lätt ett bra straff efter dagens mat! 
Känner att jag måste lägga in lite mer bilder på bloggen! Men det pallar jag inte så ni får nöja er med text!
Nu ska jag bädda ner mig i sängen! Funderar på att flytta in till Växjö?
Men jag vet inte, kan inte bestämma sådant, vet ni vad! Sommaren för avgöra! Om sommaren blir lika awesome som jag först hade tänkt mig så stannar jag kvar, men dock så har planerna ändrat! A de kommer bli awesome iallafall. Men bli den dålig! Då flyttar jag! Sanna mina ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0